I made this widget at MyFlashFetish.com.

duminică, 5 decembrie 2010

Frig de iarna




Voua va place iarna? Mie nu. Iarna imi da un sentiment de singuratate. Iar eu cel mai mult ma tem de ea. Dar totusi, anume iarna se implinesc toate visele din noi. Craciunul e un farmec aparte. E clipa cind sufletul vibreaza cu sperante si cu vise dulci. Toti cinta si colinda de bine si de noroc. Te plimbi prin magazine si la un moment dat vezi un Mos Craciun dragut si hazliu sau o sanie cu reni sau ceva legat de Craciun si te gandesti ce bun ar fi pentru un cadou.
Ce nostim e omul de zapada din gradina copilariei mele. Inca si acum imi amintesc de acele clipe. Stiam ca risc sa racesc, dar ochii negri de carbune si nasul de morcov, ne veselea mult. Eram cei mai fericiti copii din lume. Doamne, cit farmec si feerie. As vrea sa ma intorc in iarna cind eram copil. De ce nu mi-ar placea acest anotimp? Sigur imi place, si mai mult decit atit, iubesc acest anotimp cu crengute la ferestre, cu miros de brad si cozonac, cu asteptari de surprize, cu clinchete de clopotei, cu sanius si cu copii cu roseatza la obraji. Atit de multe. Atit de dragi. Atit de scumpe.
E Luna Lui Decembrie. E Luna Surprizelor. O iarna Fericita La Toata Lumea Doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu