I made this widget at MyFlashFetish.com.

marți, 16 noiembrie 2010


Si iarasi toamna intra-n rol,

De ginduri reci si de mister.

S-asterne-n zare un covor,

Cuprins de-un vechi ecou stingher.

Ma frige frigul si distanta,

Ma doare corpul si privirea.

Mi-i dor de tine stiu, si basta,

Mi-e dor sa iti zaresc privirea.

De dragul tau mai scriu si versuri

Iar eu de mult nu stiu sa scriu,

Tu m-ai facut sa cred in resturi.

Desi credeam ca no sa fiu.

Tu inger pazitor si gingas.

Tu zare si sperante vii.

De ce n-ai spus c-o sa ma lasi ?

De ce n-ai spus ca n-o sa fii ?

Mi-i greu, mi-i sumbru, mi-i pustiu

De aia strig si tot racnesc.

Mi-i dor de tine, vreau sa fiu

Un pui de om ce vetuiesc.

Si iarasi toamna intra-n rol,

De ginduri reci si de mister.

S-asterne-n zare un covor,

Cuprins de-un vechi ecou stingher.

(Versuri proprii)

Sa stii ca disparitia ta a trezit in mine necesitatea de a scrie versuri. E un lucru bun sa stii. Nici nu credeam ca o pot face. Fiecare cuvint e despre si pentru tine. Ingeras, imi lipsesti. Vin-o deseara in vis. Te astept!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu