I made this widget at MyFlashFetish.com.

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

...


Ma tem de noiembrie. Ma tem de singuratate.
Caldura si soarele de afara ma incalzesc mai mult ca niciodata. Stii, imi vine acum o zicala:
" Daca vrei sal faci pe Dumnezeu sa rida, fa-ti planuri" :))
M-am ciocnit de o mie de ori cu astfel de situatii. Pur si simplu poti sa mori de ris cit de naiv poate fi omul uneori. Sunt in perioada cind nu pot sa ma mint. Nici sa spun nici sa nu tac...
Ma rog de tine rabdare sa ma vizitezi si sa ma ajuti sa rabd si sa tac, ca mii pofta de vorba si de adevar care abea asteapta sa iasa din adincuri si intuneric.
M-am saturat de "prieteni" care ma ajta in fiecare zi. stiu ca multi au vazut ca sunt schimbata, dar altfel nu pot sa fiu. Sunt cea mai bogata fiinta pe lume. Am avut cei mai multi iubiti in viata asta. Am si cei mai multi dusmani. Una la unu. Cu unu mai mult, cu unu mai putin care e diferenta? Oricum ma doare in calcii. Nu am fost niciodata asa ca azi.
Imi place, alteori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu